12 augusti 2012

Postsemester

Oj, vissa saker nerprioriterades under semestern... Har första jobbveckan bakom mig och börjar så smått återhämta mig. Snart kommer lite inlägg om min semester. Men här kommer en kortis om ett pysselprojekt som jag haft i huvudet länge, men inte blev av förrän i förra veckan.

sockerlåda01 sockerlåda02
Sockerlådan hittade vi på loppis för över ett år sedan och den har flyttat runt i huset utan att riktigt hitta sin plats. Till sist kom jag på att den skulle göra sig fin med benen från en lite sliten blombänk vi hade sedan tidigare. Skruva loss, mäta, skruva dit - så var det klart!


Eftersom lådan är ganska djup slog jag två flugor i en smäll; la en massa DVD-boxar i botten (schysst med mer förvaringsutrymme till vår massiva filmsamling) och fick samtidigt upp lampan och växten lite granna utan

Inga kommentarer: